Staat je vraag er niet bij? Kies hieronder het juiste onderwerp van je vraag en vul het contactformulier in.

Wat is de garantie op JvH Puzzels?

Koninklijke Jumbo biedt 2 jaar garantie op Jan van Haasteren puzzels. Deze garantietermijn wordt bepaald op basis van uw aankoopbewijs. De aankoopdatum wordt daarbij als dag 1 van de garantietermijn gebruikt. Het is dus belangrijk dat u uw aankoopbewijs goed bewaard.

Kan ik losse puzzelstukjes bestellen?

Helaas moeten wij mensen hierin teleurstellen. De voornaamste reden hiervoor is dat ons aanbod aan puzzels zo groot is dat het niet mogelijk is om voor alle puzzels deze service aan te kunnen bieden. Daarnaast is het zo dat een puzzel als een gehele plaat gedrukt en gestanst wordt. Tijdens de verschillende producties van onze puzzels kunnen, hoe geavanceerd onze machines ook zijn, kleurverschillen en snijafwijkingen ontstaan. Dit maakt dat het uitwisselen van stukjes tussen verschillende puzzels niet mogelijk is.

Kan de fabriek waar de puzzels gemaakt worden, worden bezocht?

Helaas, de fabriek is niet voor publiek toegankelijk.

In welke landen kan je de Jan van Haasteren Puzzels tegenkomen?

In de volgende landen kan je de puzzels tegenkomen: Australië, USA, Canada, Brazilië, Nieuw Zeeland, Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Spanje, Portugal, Italië, Polen, Rusland, Tsjechië, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Mexico, Slovakije, Litouwen, IJsland, Peru, Chili, Argentinië, Zuid Afrika, China.

Waarom zitten er geen grote voorbeeldposters bij de puzzel?

Wij stoppen alleen voorbeeldposters in puzzels waarbij de afbeelding op de doos kleiner is dan een A4 formaat. U kunt hierbij denken aan de 500 stukjes of 950 stukjes puzzels. Ook bij de combi-puzzels (Bijv. 2-in-1, 3-in-1) stoppen wij een voorbeeld poster van de betreffende puzzels in de doos.

Onze enkele 1000 of meer stukjes puzzels bevatten geen voorbeeld poster omdat de afbeelding op de voorkant van de doos A4 of groter is.

Mocht u een puzzel hebben waar wel een poster in moet zitten maar deze ontbreekt dan kunt u bij onze klantenservice een geprinte A4 poster opvragen.

Ik heb een vraag, suggestie, klacht of opmerking
Indien u een vraag, suggestie, klacht of opmerking heeft dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het juiste contactformulier onderaan deze pagina.

Meer informatie?